۴ پاسخ

اگه قبلا بیدار میشد باز میشه ندع بهش خودشو با گریع هم هلاک کرد بهش ندع
منم تازه گرفتم
سع شب گریه می‌کنه
ب گفته ی دوست قطرع ملاتونین بهش دادم پنج قطرع از دکترشم پرسیدم
خودش میخابید باعث میشد زود خابش ببرع
ی هفته دادم بعد ی هفته باز رو پا خابید ولی تا صب میخابع بدون پستونک

عزیزم فقط باید صبر و تحمل کنی دو سه روزی همینجور هست دیگه فراموش میکنه حالا که تصمیم به ترک گرفتی‌کم نیاری یهو بدی بهش
و اینکه در طول روز که بیدار میشه سرگرمش کن با پارک و بازی و اینا که فراموش کنه موقع خواب هم خسته باشه که بهونه نگیره

ب فکو دندون ک اصلا اسیبی نمیزنه خیالت راحت
من تا کلاس اول پستونک میخوردم😂😂روز اول مدرسه معلم گفت اگر پستونکتو بیاری توی کلاس بیرون باید بشینی منم دیگه نخوردم،دندونامم از تمام خواهربرادرام هم سالم تره هم اصلا کج نیست

خداروشکر بچم اصلا پستونک قبول نکرد

سوال های مرتبط