خانما میشه لطفاً بگید مایع آمنیوتیک شما چنده ؟

۴ پاسخ

۱۳.

مال من ۲۱هست الان میترسم زیاده

8 بود شد 12 باز این هفته می‌خوام برم سونو‌بببنم‌چقده

۱۱

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وششم بارداری