خانما اگه مایع امنیوتیک بالا باشه دیابت داریم؟

۳ پاسخ

بالا میره باید قند رو چک کنید اگه اونم اکی باشه مشکل خاصی نیست

واسه من بالاس ولی ماه پیش همین موقع ازمایش قند دادم خیلی خوب بود ازمایشم فعلا نرفتم سونو رو نشون دکتر بدم

۲۰ باشه نهایت اوکیه نرماله

سوال های مرتبط

مامان دِلآنا❤️‍🩹 مامان دِلآنا❤️‍🩹 ۱۰ ماهگی
مامان آوا مامان آوا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تو دلی🩵👼 مامان تو دلی🩵👼 هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری