نان کامفورت خیلی خوب بود و اروم ترشده
ولی قراره عوضش کنن زیاد بهش وزن نداد
من نان اوپتی پرو میدم شیرخشک بیومیل arدکتر داد .دادم بهش نساخت خیلی غلیظ بود میاورد بالا کش دار و لزج
تروویتال مخصوص رفلاکسه ولی سهمیه ایه باید دکتر تجویز کنه تا بهت بدن
بقیه شیر خشکا ar مخصوص رفلاکسه ولی من ببلاک ساده میدم ولی خیلی رعایت میکنم رفلاکس جهشی داره پسرم بعد از شیرخوردن بیس دقه رو شونم یا روسینم دمر نگهش میدارم خیلی تاثیر داشته خداروشکر
ای ار مخصوص رفلاکس، قبلا ببلاک ای ار میدادم الان نان ای ار
من قبلا ببلاک کامفورت میدادم دکتر رفتم گفت چون رفلاکسیه باید هر برندی میگیری حتما باید ای آر AR باشه دیگه فعلا نان ای آر داده ولی بچه ام نمیخوره خیلی سنگین
نان كامفورت ميخورد چون هم كوليك داشت هم رفلاكس پنهان
الان ٢ ماهه كه شير معمولى ميدم ديگه كامفورت نميدم
بیومیل ای آر میدادم
ولی ببلاک ای آر بهتره میگن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.