بچه ها کسی سرترالین میخوره توبارداری؟

۴ پاسخ

من آسنترا ۱۰۰ روزی یکی
و بوسپیرون ۱۰ روز دوتا
مصرف میکنم دکتر بهم گفته حتما باید مصرف کنم چون اظطراب و افسردگی لب مرز هست و با بارداری ممکنه بیشتر هم بشه
به من گفت اگه مصرف نکنی عوارض افسردگی و اضطراب بیشتر به بچه آسیب میزنه

منم در حال تحقیق هستم
چون استرس دارم دکتر گفت خوردنش بهتره تا اینکه با استرس باشی

من ی مقدار شرایطم فرق میکرد آسنترا نخوردم،الان دارم یک چهارم آلپرزولام نیم میخوردم با یک چهارم ایمی پرامین۱۰
با اینکه دزاشون خیلی کمه ولی برا من خوب بودن و مشکلی پیش نمیارن ولی آسنترام خیلی داروی خوبیه اگر بهت بسازه

مصرفش مشکلی نداره تو بارداری فقط باعث یبوست میشه ک شاید اذیتت کنه همین من خیلی بابتش پیش دکترای مختلف رفتم

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی زندگی🤍 مامان معجزه ی زندگی🤍 ۳ ماهگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان تودلیم🐣❤️ مامان تودلیم🐣❤️ روزهای ابتدایی تولد