من آسنترا ۱۰۰ روزی یکی
و بوسپیرون ۱۰ روز دوتا
مصرف میکنم دکتر بهم گفته حتما باید مصرف کنم چون اظطراب و افسردگی لب مرز هست و با بارداری ممکنه بیشتر هم بشه
به من گفت اگه مصرف نکنی عوارض افسردگی و اضطراب بیشتر به بچه آسیب میزنه
منم در حال تحقیق هستم
چون استرس دارم دکتر گفت خوردنش بهتره تا اینکه با استرس باشی
من ی مقدار شرایطم فرق میکرد آسنترا نخوردم،الان دارم یک چهارم آلپرزولام نیم میخوردم با یک چهارم ایمی پرامین۱۰
با اینکه دزاشون خیلی کمه ولی برا من خوب بودن و مشکلی پیش نمیارن ولی آسنترام خیلی داروی خوبیه اگر بهت بسازه
مصرفش مشکلی نداره تو بارداری فقط باعث یبوست میشه ک شاید اذیتت کنه همین من خیلی بابتش پیش دکترای مختلف رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.