۷ پاسخ

هفته ای چنددددد بارررر خیلییی زیاد یه دفعه میبینی روزی ۵-۶بار. اکثر موقع ها نه ولی وقتی از ناراحتیه خیلییی زیاد باشه عمیییق گریه کنم چرا خیلی درد میگیره

اره خیلی

هر شب

اره ولی دردی احساس نکردم خداروشکر

همین الان از گریه فارغ شدم😂 موقع گریه دلم درد میگرف ولی الان نه دیگه

بسیااااار زیاد متاسفانه نمی‌دونم چه مرگمه که اشکم دم مشکمه یکسره درحال گریه ام

اره زیاد

سوال های مرتبط

مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان وروجک کوچولو مامان وروجک کوچولو ۱۱ ماهگی
مامان السانا مامان السانا هفته بیست‌وچهارم بارداری