خانوما برای بیمارستان شما دو تا ساک میبرید یکی برای خودتون یکی نوزاد؟

۸ پاسخ

من اره

نه من یکی میبرم چون بیمارستان من پک نوار و بهداشتی و خوردنی رو خودش میده و عملا برای مادر چیزی نیاز نیست ببرم با همون لباسام هم برمیگردم انشاالله

تاجایی ک میتونی کم ببر
موقع برگشتن بارت کمتر باشه راحتتری

ن یکی میبرم اخه وسایل زیادی ندارم یه دس لباسه فوقش فقط یه سبد میبرم برا خوراکی ها

موقع دخترم که همینطور بود الانم همینطور یکی برای نینی یکی برای خودم +یک سبد تقریبا کوچیک برای خوراکی ها و لیوان و فلاسک و...

آره احتمال زیاد چون وسیله هامون جا نمیشه تو یکی

سه تا😅
یکی برای نوزاد
یکی خودم
یکی بیمارستان مث خوراکی ابجوش

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری