من اره
نه من یکی میبرم چون بیمارستان من پک نوار و بهداشتی و خوردنی رو خودش میده و عملا برای مادر چیزی نیاز نیست ببرم با همون لباسام هم برمیگردم انشاالله
تاجایی ک میتونی کم ببر
موقع برگشتن بارت کمتر باشه راحتتری
ن یکی میبرم اخه وسایل زیادی ندارم یه دس لباسه فوقش فقط یه سبد میبرم برا خوراکی ها
موقع دخترم که همینطور بود الانم همینطور یکی برای نینی یکی برای خودم +یک سبد تقریبا کوچیک برای خوراکی ها و لیوان و فلاسک و...
آره احتمال زیاد چون وسیله هامون جا نمیشه تو یکی
سه تا😅
یکی برای نوزاد
یکی خودم
یکی بیمارستان مث خوراکی ابجوش
اره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.