۹ پاسخ

من بیرون ست تو خونه متفاوته

خانما روبیکا گروه دوقلویی داریم بیاین دورهم باشیم
آیدیم پیام بدین
@Delvin40404

من حتی توخونه هم همرنگ وست میپوشم

من بیشتر ست ولی کلا خونه بیرون لباسای تر تمیزو شیک میپوشونم🙂

نه. گاهی یه مدل. ولی دو رنگ

بیشتر هم رنگ میگیرم

تا الان همش ست بوده

سلام عزیز من چون دوقلوهام دختر پسرن لباسای همرنگ ولی با طرح متفاوت میگیرم یا یک طرح با رنگای متفاوت اما نزدبک به هم ،شما برای دختراتون مثل هم میگیرین همیشه!؟

تو خونه هر چی دم دستم بیاد تنشون میکنم بیرون ست

سوال های مرتبط

مامان آدرینا مامان آدرینا ۱۰ ماهگی
مامان فندوق🩷 مامان فندوق🩷 ۸ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته چهاردهم بارداری