من بیرون ست تو خونه متفاوته
خانما روبیکا گروه دوقلویی داریم بیاین دورهم باشیم
آیدیم پیام بدین
@Delvin40404
من حتی توخونه هم همرنگ وست میپوشم
من بیشتر ست ولی کلا خونه بیرون لباسای تر تمیزو شیک میپوشونم🙂
نه. گاهی یه مدل. ولی دو رنگ
بیشتر هم رنگ میگیرم
تا الان همش ست بوده
سلام عزیز من چون دوقلوهام دختر پسرن لباسای همرنگ ولی با طرح متفاوت میگیرم یا یک طرح با رنگای متفاوت اما نزدبک به هم ،شما برای دختراتون مثل هم میگیرین همیشه!؟
تو خونه هر چی دم دستم بیاد تنشون میکنم بیرون ست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.