چه سرلاکی خوبه برا بچه ام بگیرم

۴ پاسخ

الان سرلاک نده مواد نگهدارنده داره ، هرچی میخوای خودت درست کن بده

فرنی برنج
حریره بادام از الان
ماه بعد گندم و خرما

سرلاك از پايان ٦ ماهگى

حریره بادوم گندمو موز

سوال های مرتبط

مامان ویهان (。◕‿◕。) مامان ویهان (。◕‿◕。) ۷ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان ۱۵ ماهگی
مامان فندق👁️🤍 مامان فندق👁️🤍 ۱ سالگی
مامان مهراد و آراد مامان مهراد و آراد ۱ سالگی
مامان 👸🏻دخترام👸🏻 مامان 👸🏻دخترام👸🏻 ۱ سالگی
مامان هانیس جون🐣🧸🤎 مامان هانیس جون🐣🧸🤎 ۱ سالگی
مامان شادمهرِعزیزم مامان شادمهرِعزیزم ۱۱ ماهگی