۹ پاسخ

اشکال نداره برادخترم منم گفتن بردم سه ماهس

منم دقیقا تو ۴ ماه و خورده ایش انجام دادم رفتم تخت جمشید براش انجام دادم و مشکلی هم نداشت خداروشکر
دلیل درخواست هم این بود ضربان قلب بچم بالا بود دکتر اکو گرفت که مطمئن شه مشکلی نداره و افزایش ضربان فقط بخاطر کم خونیشه

تو بارداری رفتم گفتن لکه سفید هست رو بطن، تو ۹ روزگی هم بردمش گفت خداروشکر رفته روی کناره های قلب و اصلا تو مسیر رگ نیست و گفتش دیگه نیاز به پیگیری مجدد نداره و بهش میگن اصطلاحا جذب شده
نگران نباش خواب آور اینا ام نمیدم عین سونوگرافی میمونه

دکتر‌چی بردین ک اکو قلب داده؟

به منم دکتر گفت چیزی خاصی نیست

به من گفتن یه لکه سفید رو قلبشه

پسرم ۲۰ روزه بود دکتر گف صدای اضافی از قلبش میاد بردیم اکو گفتن یه سوراخ ریزه که توی نوزادا معمولا مشکلی نیس و تا یکسالگی خوب میشه

اصلا چیزی نیست
اصولا میکن یه حفره که ۶ ماهگی به بعد خوب میشه

انشالله عزیزم هیچی نیست

سوال های مرتبط

مامان امیررضا😍❤️ مامان امیررضا😍❤️ ۳ ماهگی