۴ پاسخ

لباس کم تنش کن خنک نگهش دار دسمال با اب سرد خیس کن بزار رو پیشونیش جوراب نپوشون پاهاشم با دستات ک سرده خنک کن یا بشور اول اینارو امتخان کن پایین نیومد شیاف بزار نزار بخابه با این حالت

شیاف برای ۳۷.۵ نیست!
این دما تازه شروع تب محسوب میشه!
وقتی به ۳۸.۵ رسید و پایین نیوند با استامینوفن ، میتونی شباف استفاده کنی، به شرطی ک حداقل یک ساعت از آخرین استامینوفنش گذشته باشه

پاشویه کن عزیزم

دوبرابر وزنش پاراکید دادی

سوال های مرتبط