لباس کم تنش کن خنک نگهش دار دسمال با اب سرد خیس کن بزار رو پیشونیش جوراب نپوشون پاهاشم با دستات ک سرده خنک کن یا بشور اول اینارو امتخان کن پایین نیومد شیاف بزار نزار بخابه با این حالت
شیاف برای ۳۷.۵ نیست!
این دما تازه شروع تب محسوب میشه!
وقتی به ۳۸.۵ رسید و پایین نیوند با استامینوفن ، میتونی شباف استفاده کنی، به شرطی ک حداقل یک ساعت از آخرین استامینوفنش گذشته باشه
پاشویه کن عزیزم
دوبرابر وزنش پاراکید دادی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.