۲ پاسخ

عمودی نمیکنه همش سرش رو ب هواس
ولی آروغ میگیرم مرتب تقریبا

دیواره معدشون هنوز سفت نیست بخاطر همین اگه حالت عمود نخوابن و زیاد شیر بخورن اون شیر خود بخود بخاطر نرمی و شلی دیواره معده برمی‌گرده

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۷ ماهگی