۶ پاسخ

تا ۴ ماهگی

وای آدم می ترسه همش میگم بزرگتر بشه بهتر میشه ولی پیام ها رو خوندم استرس گرفتم

همچنان ادامه داره

هنوزم داره دخترم شدید تر هم شده

فعلا ک هست

تو از کی شروع شد رفلاکسش

سوال های مرتبط