۷ پاسخ

فکر کنم میگن از ۴ ماهگی شروع کنن
من پسرم داشت دکتر گفت از چهار ماهگی شروع کن

امشب دکتر بودم بهم گفت از چهارنیم ماهگی شروع کن

من ۵ماهگی شروع کردم
شرط شروع کمکی این بود ک بچه بتونه با کمک بشینه گردنش درست بگیره هی نیفته
وگرنه ک‌بهتره همون ۶ماهگی شروع بشه

پنج ماهگی من شروع کردم گلم

چهار ماهه خیلی زود نیست؟؟

لعنت به رفلاکس هوووووف🥲🥲🥲

زودتر باید شروع کنند یا دیرتر؟

سوال های مرتبط