۵ پاسخ

نه احتمالا بد جابجا شدی عضله گرفته منم میشم گاهی اینجوری

بخاطر سرما…زایمان ک زوده هنو قشنگم همیشه سعی کن پتو بندازی رو شکمت اینا بیرون نباشه

دور کمر و شکمت همیشه باید بسته باشه باد نخوره شکم . شکمت که سرما میخوره بچه هی تو دلت پیچ میخوره خودشو سفت میکنه درد میکنه همه جات

گولنج شدی

برای سرماعه بچه سرمامیخوره زود خوب کردی گرمش کن شکمتم بعد با روسری ببند گرم بشه

سوال های مرتبط