عزیز بیمارستان ورامین زایمات کزذین!
طبیعی یا سزارین
نمیدونی سزارین چقدر میگیرن؟
من با شیر دوش کمی سینه هام بهتر شد
دوست من دیروز زنگ زده بود میگفت بده باباش سینتو از الان را بندازه😑
با سرنگ میکشن سرشو
یا با شیردوش برقی بدوش
دوطرف پوست سینه بگیر نوکش بزار توی دهن بچت ب مرور زمان خودش نوک در میاد وقتی نوزاد مک بزنه نگراننباش
نه متاسفانه جز میکزدن زیاد
میتونی از رابط سینه استفاده کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.