۶ پاسخ

آره بچه منم از اول بال میزد وقتی ذوق می‌کنه یا آهنگ میزارم خودم میرقصم اونم مثلا میرقصه

اره عزیزم‌نگران نباش
پسر من الان ۳ سالشه هنوز یوقتایی از ذوق این کارو میکنه

توروخدا کمتر تاپیکای مادرایی رو بخونینن ک بااین علائم گفتن بچه ما مریضه
وا بدید خدایی

فقط دستاش رو تو هوا گیر میده
بال بال نمیزنن

استرس برای چی

اره 😄استرس چرا

سوال های مرتبط