آره بچه منم از اول بال میزد وقتی ذوق میکنه یا آهنگ میزارم خودم میرقصم اونم مثلا میرقصه
اره عزیزمنگران نباش
پسر من الان ۳ سالشه هنوز یوقتایی از ذوق این کارو میکنه
توروخدا کمتر تاپیکای مادرایی رو بخونینن ک بااین علائم گفتن بچه ما مریضه
وا بدید خدایی
فقط دستاش رو تو هوا گیر میده
بال بال نمیزنن
استرس برای چی
اره 😄استرس چرا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.