۶ پاسخ

چاره ایی جز تحمل نیس خواهر 😅😅😅😅😅😇😁😄

خنده های شیطونی شو 😈😈
عزیزم خدا نگهشون داره برات

منم 🥲🥲اون دوتا جیغ و داد میکنن نمیزارن نی نی بخوابه .هرچی میگم ساکت نمیفهمن کار خودشون میکنن .🥲😪به غلط کردن افتادن

ای جونم😍😍😍

عزیزم 😂😍

خخخخ دخترای بلاااا ... تنشون سالم باشه

سوال های مرتبط