باهاش صحبت کردی ؟ با دعوا نه
دوستانه منظورمه
آخه دود سیگار برای ریه بچه ها خیلی بده
اینارو با محبت وو دوستانه بهش توضیح بده
اگه به حرف نکرد هر وقت سیگار کشید برید تو اتاق درم ببندید تا ۱ ساعت بیرون نیاید پنجره هاروهم باز کنید
بعضی اوقات آدم حریف طرف مقابلش نمیشه حریف خودش که میشه
واقعا حق داری گیر بدی
سیگار خیلی بده
منم از وقتی زایمان کنم اخلاق شوهرم ا این رو به اون رو شده نمیدونم یا من حساس شدن اصلا نمیتونم تحمل کنم
بگو پول سیگار رو برو باشگاه خرجکن برو عطر بزن بزار منی که زنتم لذت ببرم
دوروز دیگه دخترات یک جا برنبخاطر همین حرکت جای همکلاسی همسن هایشون؛خجالت میکشن؛؛
بعدشم شوهرت باید بره بیرون بکشه تو حیات؛؛؛فضای خونه محل آرامش هست؛نه سم
برا بچه که ضرر داره
شوهر من می کشه ولی از موقعی که پسرم دنیا اومده میره حیاط میکشه
بدونه دعوا بهش بگو نکشه
از ضرر هاش بوی بدش با ارومی توضیح بده
دعوا کنی بدتر لج میکنه
اگه تازه شروع کرده نزاااار بکشه خیلی بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.