امیدوارم بعد سه ماهگی بهتر بشه فقط داریم میگذرونیم گاهی انقده گریه میکنه منم دیگه گریه میکنم باهاش هی بچم به خودش میپیچه خداکنه زودتر بهتر بشه دق کردم
الان پسر من اخراي ٤هستش خيييلي خوب شده
پسر من از دیشب یکسر درد داره 😭هی به خودش میده شکمش درد داره دکتر گفت کولیک رفلاکس باهم داره نمیدونی چطوری دارم روزو شبارو میگذرونیم😭خدا کنه زودتر خوب شن
پنج ماه شش ماه هست خیلیا میگن چهار ماهگی خوب میشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.