هیچکدوم نکسیوم از همشون بهتره
خواهر زادم کیدیزول میخوره و بهتره
منم است امپرازول
منم با اس امپرازول خداروشکر رفلاکس ش خوب شد
من امپرازول
اس امپرازول من گرفتم دوتا ساشه دادم به پسرمبعد اینجا یکی از مامانا گفت خوب نیست بچم بدتر شدهوحالش بد شده بردیم بیمارستان و چن تا مامان دیگه هم گفتن ماهم بچهامون حالشون بد شده ترسیدم راست حقیقت که بخوام بهش بدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.