۶ پاسخ

هیچکدوم نکسیوم از همشون بهتره

خواهر زادم کیدیزول میخوره و بهتره

منم است امپرازول

منم با اس امپرازول خداروشکر رفلاکس ش خوب شد

من امپرازول

اس امپرازول من گرفتم دوتا ساشه دادم به پسرم‌بعد اینجا یکی از مامانا گفت خوب نیست بچم بدتر شده‌و‌حالش بد شده بردیم بیمارستان و چن تا مامان دیگه هم گفتن ماهم بچهامون حالشون بد شده ترسیدم راست حقیقت که بخوام بهش بدم

سوال های مرتبط