شاید بخاطر حساسیت پروتیین گاویه
آره خوبه از این به بعد دیگه یک کیلو نباید اضافه کنن
سه ماه دوم روزی۲۰گرم اضافه میکنن
پسر من وزن تولدش ۳۴۰۰
الان ۶۹۰۰
توی یک ماه ۱۰۰ گرم وزن گرفت
اره دیگه روند وزن گیری کند میشه
وزنش خوبه
ماشالله
۳۰۰ گرم ماهیانه خوبه
برا دختر من کم شده بود غذاخور شد دوباره رفت بالا
مثل اینکه عادیه بعد چهارماهگی همینه
اره کم شده از منم دقیقا ۳۰۰ گرم اضافه کرده بخاطر دندونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.