بچه ها گن چه مارکی خوبه برای بعد زایمان

۲ پاسخ

من از کالا پزشکی این شکم بند گرفتم ۸۸۰

تصویر

گن نگیر من گرفتم ۷تومنم پولشو دادم ولی اصلااا بدرد نخورد برو داروخونه بگو شکم بند بعداز زایمان میخوام ۲ ت ۲وخورده ایی خیلیم خوبه حسابی جمع میکنه شکمو من ازش راضیم

سوال های مرتبط

مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو ۶ ماهگی