خانما به نظرتون کدوم گن خوبه برای بعد زایمان ببندم

تصویر
۱۴ پاسخ

شکمی بگیر شورتی اذیتت میکنه

من ۱ دارم استفاده میکنم فقط موقع نشستن جمع میشه تا میخوره اذیت کننده

۱ گرفتم خیلی هس

من دکترم گفتش دو هفته اول با شال اروم ببند روده رحمت جاشو پیدا کنه
بعدش با گن ساعت شنی محکم ببندش قشنگ جمعت میکنه
زایمانم طبیعیه
میگع اگه همون اول سفت ببندی معده و روده و رحم یهو جمع میشه مشکل پیدا میکنی

من یه کلاس بارداری آنلاین گرفتم اتفاقا همین الان داشتم می‌دیدم می‌گفت که بهتره شکم رو بعد از ۴۰ روز ببندی و گن شرتی از بقیه بهتره ولی به شرطی که بخیه ها کامل جوش خورده باشه وگرنه اون مدلی که تنظیم میشه همون ۱ یا با شال و چادر

11111111

قیمت اولی یعنی چسبیه چنده

اینا میگن خوبه

تصویر

بیارستان خودش میگه چه کمر بندی با چه سایزی میتونی ببندی بعد تو ببینه بهت میگه که جوراب آمبولی میخوای یانه

من چسبی رو گرفتم

یک خوبه

من ۳ رو گرفتم نمیدونم خوبه یا نه

من ۱ استفاده میکنم عالی بود
خیلی راخت بسته میشه و اذیت نمیکنه
شکمم ب روز اولش برگشته
البته هنوز یکم مونده
شورتی هم دارم ولی استفاده نکردم

اگه سزارین هستی عزیزم دکتر به من گفت شورتی نپوس بلای جای بخیه گن ببند یا ساعت شنی یا از اینا که لوازم پزشکیان دارن

سوال های مرتبط

مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو ۶ ماهگی