۴ پاسخ

خیلی خوب خوابیده برای شب چارم من پسرم پنج شب کلا تو ماشین میخابید هر ی ساعت بیدار میشد
چون تو ماشین بود میخابید باز اگر میبردمش خونه گزیه و زاری میکرد
بعد ده روز خوابش بهتر شد بعد ی ماه دیگ حتی یبارم بیداز نشد هر ساعتی بخوابه تا ۱۰/۱۱گاهی ۱۲مبخابه

ماکلا دیرمیخابیم
مثلا 3میخابه تا 12ظهر ولی تو خاب نق میزنه

من یکماهه گرفتم دیشب ساعت ۱۲:۳۰ خوابید الان هنوز خوابه

چندروزه گرفتی
من یه هفتس گرفتم تازه داره خابش بهترمیشه

سوال های مرتبط