خیلی خوب خوابیده برای شب چارم من پسرم پنج شب کلا تو ماشین میخابید هر ی ساعت بیدار میشد
چون تو ماشین بود میخابید باز اگر میبردمش خونه گزیه و زاری میکرد
بعد ده روز خوابش بهتر شد بعد ی ماه دیگ حتی یبارم بیداز نشد هر ساعتی بخوابه تا ۱۰/۱۱گاهی ۱۲مبخابه
ماکلا دیرمیخابیم
مثلا 3میخابه تا 12ظهر ولی تو خاب نق میزنه
من یکماهه گرفتم دیشب ساعت ۱۲:۳۰ خوابید الان هنوز خوابه
چندروزه گرفتی
من یه هفتس گرفتم تازه داره خابش بهترمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.