۵ پاسخ

چجوری گرفتی
منم دوماهه روزا نمیدم بهش ولی موقع خواب و شبا پدرمو درمیاره ول نمیکنه هیچ جوره

اخ من تبم‌گرفته میخوام از شنبه بعدی بگیرمش🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

البته من فقط شیر شبشو گرفتم

منم ۱۵ روزه گرفتم تقریبا بعد ۳ شب عادت کرد

شیرخشک میخورع؟؟یهو ترک دادس

سوال های مرتبط