۳ پاسخ

از تخت که‌میخوای بیای پایین یکم بشین بعد اروم پاشو چون بدنت تو فاز استراحت بوده ورن جنین رو یکدفعه ننداز روی رحمت

عزیزم گرفتگی عضلات یا سنگین شدن نینیت هستش

اگه یه کم راه میری بعدش درست میشه بخاطر گرفتگی عضلات هست دیگه. فکر نکنم چیز جدی باشه. من یه مدت لگنم میگرفت یه مقدار راه میرفتم باز میشد

سوال های مرتبط