خانما شما برای گرفتگی عضلات چکار میکنید قرص منیزیم میخورم ولی اثری نداره😭

۷ پاسخ

عزیزم خوردن سنجد هم خیلی خوب و موثره

من مکمل یونی بن میخورم، البته با تجویز پزشک. درد پاهام خدا رو شکر بهتر شده اما عضله ی پای راستم خیلی میگیره که البته برای من بیشتر به خاطر دیسک کمرمه. اما تجربم از یونی بن اینه که واقعا عالیه ، من انقدر درد و گرفتگی داشتم که لحظه ای آروم و قرار نداشتم ، شب تا صبح ، صبح تا شب عین مرغ سرکنده بودم

باید تحمل کنی....من پام نمیگیره ولی به شدت ضعف میکنه

منیزیم اگه میخوری مگنیفورت بهتره. هر دارویی آخرش فورت نوشته باشه یعنی مقدارش بالاست و تاثیرگذاریش بهتره. دکترم واسم مگنیفورت نوشته. ولی باز هم زیاد روم تاثیر نداشت بعدش قرص آسپیرین هم اضافه کرد واسم یه مقدار بهتر شدم

منیزیم میخورم اما دیشب برای اولین باز دوبار تو‌ خواب پای راستم گرفت داشتم از درد میمیردم دیگه

عذاااااب میکشم از ۲۰هفته تا الان بخصوص شب‌ها تو خواب
شبی ۱۰بار رگ و عضله‌های پشت پام میگیره از دردش جون میدم

من مگنیفورت میخورم دیگه پام نمیگیره هر وقت نخورم ساعت پنج صبح پام میگیره داغون میشم

سوال های مرتبط

مامان محیا👧🏻🌈 مامان محیا👧🏻🌈 ۱۲ ماهگی
مامان مرسانا و تودلی مامان مرسانا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی روزهای ابتدایی تولد