برای دخترم یکی دست بود یکی پا
یه بازو یه دست
فرقی نداره زده توی عضله بازو
ولی برا پسر من یکی بازو یکی دست
واسه دخترمنم هردوتارو به دستاش زدن
من امروز زدم یه دست یه پا
عزیزم باید اونجا ازخودشون میپرسیدی چرا تو دوتا دستاش زدی
برای پسر من یکی دست یکی پا زد
برای پسر من یکی پاش یکی دستش زد
دست راست پای چپ
واسه دختر من یکی پا یکی دست زدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.