۸ پاسخ

برای دخترم یکی دست بود یکی پا

یه بازو یه دست

فرقی نداره زده توی عضله بازو
ولی برا پسر من یکی بازو یکی دست

واسه دخترمنم هردوتارو به دستاش زدن

من امروز زدم یه دست یه پا

عزیزم باید اونجا ازخودشون میپرسیدی چرا تو دوتا دستاش زدی
برای پسر من یکی دست یکی پا زد

برای پسر من یکی پاش یکی دستش زد
دست راست پای چپ

واسه دختر من یکی پا یکی دست زدن

سوال های مرتبط

مامان امیر علی مامان امیر علی ۲ سالگی
مامان آدریان و آراد مامان آدریان و آراد ۲ سالگی
مامان عزیزکم💙 مامان عزیزکم💙 ۲ سالگی