کسی می‌تونه بخونه اسم شربت مولتیه

تصویر
۵ پاسخ

پیش کدوم‌دکتر بردی؟

مولتی ویتامین خوبیه آلمانیه اما پیدا نمیشه اصلا
من دنبال قطره ش بودم قبلا هیچ جا تو تهران نداشت
الانم تو نت سرچ کردم هیچ جا موجود نداره

فکر کنم آیروویت نوشته نمی‌دونم

متوجه نشدم فقط نوشته مولتی ویتامین آخرشم نوشته فور کید برای بچه

شربت مولتی ویتامین آپوویتال کودکان

سوال های مرتبط

مامان ماهلین 🥰👶🏻 مامان ماهلین 🥰👶🏻 ۲ سالگی
مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو ۱ سالگی