کیا هنوز قرص اسید فولیک مصرف میکنن البته هم هفته های من

۹ پاسخ

ففول میخورم هنوز

هم هفته شما نیستم اما توی مولتی ویتامین هستش که اکثرا میخوریم

منم اسیدفولیک میخورم دکترم گفته بخور ولی بجاش مولتی ویتامین نمیخورم

ب من دکترم گفته بخورم جدیدا کم خون شدم اخه

تو قرص اهن یه جزیی داره همون دکترم گف کافیه

منک کلا نخوردم

توی مولتی ویتامین داره .که میخورم

سرخود نباید بیشتر از 16 هفته بخوری خوب نیست اگه دکتر داده اشکال نداره پس

من ک استفاده نمیکنم از 16هفته دکتر گفت دیگه نخور

سوال های مرتبط

مامان دل آرا🧚‍♀️✨️ مامان دل آرا🧚‍♀️✨️ ۹ ماهگی
مامان نخودی مامان نخودی هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🍼👶🫂🤰👩‍❤️‍👨🍀 مامان 🍼👶🫂🤰👩‍❤️‍👨🍀 روزهای ابتدایی تولد