ففول میخورم هنوز
هم هفته شما نیستم اما توی مولتی ویتامین هستش که اکثرا میخوریم
منم اسیدفولیک میخورم دکترم گفته بخور ولی بجاش مولتی ویتامین نمیخورم
ب من دکترم گفته بخورم جدیدا کم خون شدم اخه
تو قرص اهن یه جزیی داره همون دکترم گف کافیه
منک کلا نخوردم
توی مولتی ویتامین داره .که میخورم
سرخود نباید بیشتر از 16 هفته بخوری خوب نیست اگه دکتر داده اشکال نداره پس
من ک استفاده نمیکنم از 16هفته دکتر گفت دیگه نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.