فقط سه مانگی اول دبه بیخوی دوای دله قطعی کی
نه از ۱۲ـ۱۳هفته قطع کرد
نه مولتی ویتامین تیدا لازم نیه به جدا بیخویی
ن فقط ففول میخورم. فک کنم اسید فولیک توشه
نه
اگ مینور باشی باید تا اخر بارداری بخوری
در غیر اینصورت نهایت تا ۱۶ یا ۱۸ هفته
بعد از اون قرص های ففول یا مولتی ویتامین ها خودش یه مقدار فولیک توشون هست دیگ نیاز ب مصرف قرص جدا نیس
۳ ماهه اول ک تموم شد قطش کرد دکتر
من هنوز میخورم یک میل
ن من تا پنج ماهگی خوردم بعد قطع کردم
نه عزیزم از ۳ ماهگی به بعد قطع کرد دکترم
از اون به بعد آهن و مولتی و کلسیم فقط
معمولا تا ۱۲ هفته ادامه میدن و بعد قطع میکنن
مولتی ویتامین میخورم ولی
ن دیگه الان اهن میخوری
من ۱۶هفته خوردم
ن من ۱۶هفته قطع کردم
ن باید بخوری اسید فولیک باید فرفولیک بخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.