۷ پاسخ

من دکترم گفته تا آخر بارداری بخور مشکلیم ندارم

اسید فولیک تا هفته۱۶ بارداری باید مصرف بشه

ن دیگه اهن میخوری بجاش

نه مگرتوازمایشت کم خون باشی دکترمبگه بخور

دکترم بهم داده داخل آهن هم داره اما پن فقط آهن میخورم اسید فولیک یک درصد رو نمیخورم...دکترت کیه؟

من خیلی وقته نمی‌خورم دیگه

بجای اسید فولیک آهنه دیگه

سوال های مرتبط

مامان نخودی مامان نخودی هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سی‌ویکم بارداری