خانوما اسید فولیک کیا تو هفته های بالا هم استفاده میکنن؟؟

۹ پاسخ

من قرص آهن شبی ۲ تا میخورم

من هنوز استفاده میکنم.چون هموگلوبینم پایینه

من فولیک نمیخورم دیگه ولی تو همه مکمل ها که میخورم هست

من ففول میخورم شبی دوتا

من استفاده میکنم بخاطر کم خونی و کم بودن هموگلوبینم

من استفاده میکنم

تو این قرص آهن هست منم میخورم

من استفاده میکنم

هیچکس😐دیگه قرص آهن جایگزین فولیک میشه نیازی نیس

سوال های مرتبط

مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی