من اهنی که میخورم توش اسیدفولیک هم داره
دکتر بهم دوباره درد فولیک اسید ۵ با روزی ۳تازه قرص اهن
از هفته ۱۶ ففول گرفتم که داخلش۵۰۰ میل هم فولیک اسید داره.
نه از ۱۶ هفته اسید فولیک قطع میشه آهن جایگزین میشه
بستگی به شرایط بدنت و نظر پزشکت داره
من 5 میخورم
اهنم میخورم
مولتی ویتامینم میخورم
کلسیمم
میخورم
البته من کم خونی دارم
من چون کم خونی گرفتم توبارداری هر ۸ساعت قرص آهن
و روزی یکی هم اسید فولیک ۵ میخورم
قبلش فقط یدونه قرص آهن میخوردم
نه عزیزم آهن جایگزین شد
نه اسید فولیک تا ۱۵ هفته است بعدش نمیخورن
اگه کمخونی داری باید بخوری
نه عزیزم نمیخورم مولتی ویتامین همه چیز داخلش داره
ن فولیک اسید نیازی نیست ک باید
آهن بخوری عزیزم
نه آهن جایگزینش شد توی ۲۰هفته
نه عزیزم باید آهن بخورین
من یک فولیک اسید ،دوتا فرفورت میخورم دکتر گفت تا ۳۴ هفته ادامه بدم
نه
آهن میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.