۴ پاسخ

شنیدم نان خوبه

من نان ای ار با نان یک قاطی میدم آره خوب میخوره

اره دختر من میخوره فقط یه بار ۱۵۰ سی سی میدم همشو میخوره

مثل چی دوستداره ومیخوره فقط رفلاکس داره بعدش بالامیاره🤣

سوال های مرتبط