خانوما تاخیر در پریودی وقتی تو اقدامیم نشونه خوبیه یا بد؟

۲ پاسخ

نشانه خوبش اینه بارداری یا ماه بعدش باردار میشی
نشانه بدش اینه تنبلی داری یا هورمون هات درست نیست

ادم تو دو راهی هس منم ۱۴ روز تاخیر دارم و تست هم منفی بوده موندم هیچ

سوال های مرتبط

مامان ارشا مامان ارشا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان امیرحسین مامان امیرحسین هفته بیست‌وپنجم بارداری