۳ پاسخ

باید به همه بچه های زیر دوسال میدادن اصلا قانون درست حسابی تو‌کشور نداریم

به من که 404زایمان کردم اون یارانه برا بچهارو هم ندادن
نمیدنم 600،500تمن بود
چیزی نیستا ولی خیلی فرق میزارن 😵‍💫

دیدم دادن بهشون اما واسه خریده اقلامه

سوال های مرتبط