بچمو برای واکسنش بردم بهداشت گفت به جز شیر هی چی ندی من بچم چون خیلی زود به دنیا امد الان که دوماهه شده من براش میوه له میکنم میدم اب میوه رو میگیرم با ی پارچه توی صاف میکنم تا باره ن داشته باشه میدم
پسر منم همینجوریه تا پنج شش روز هم کشیده که مدفوع نکرده باشه اگه زیاد به خودش نمیپیچه و گریه نمیکنه مشکلی نیست
تازه اینطوری شیر بیشتر جذب بدنش میشه و وزن میگیره بچه
اولا ببرش دکترعزیزم احتمالا شیرخشکشو عوض کنه ودارومیده واگه خودتم غذاهای خشکی برنج ماکارونی ومولتی ویتامین واهن اینا میخوری نخور مایعات بخور ازشیرخودت میتونه تاثیربذاره براش منم دخترم اینطوری بود ازشیرخودمم چون یبوست بودم تاثیرداشت برنج اینا نمیخورم
قطره بی بی کر بهش بده روزی یه بار ردزی یه بار مدفوع میکنه
اصلا بچه رو انقد باشیاف اذیت نکن خیلی درد داده حتما اگر زدی چرب کنمقعدشو بعد شیافو بزن
عزیزم اولا که تا ۵ روز طبیعیه دفع نکنه
دوما که بهش شیرخشک با آبی که یه کمگرمتره بده دفع میکن ه راحت میشی🥰
عزیز گلیسیرین روده رو تنبل میکنه
من هر روز ۹یا۸تا ترنجبین رو مینداختم توی ۲ سی سی آب جوش صافی میزدم و میدادم به دخترم
بزرگ تر که شد دیگه ندادم چون دیگه خودش پی پی میکرد
از دارو گیاهی ها استفاده کن من به پسرم اب جوش نبات میدم
عادیه مال منم همینجوریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.