سلام به هشت ماهگی🫠🤭 امیدوارم مثل ۷ ماهگی زود بگذره 🥺😍

تصویر
۱۳ پاسخ

یک روز فرقمونه 😍منم فردا میرم تو ماه هشت

عه تاریخ به دنیا اومدن نی نی هامون مثل‌همه

شانس ندارم دیدی شدم 41 هفته هنو نزایدم من🥹🎀🤣

گهواره من هنگ کرده مونده رو ماهه هفت😅

تصویر

برای من نوشته ده مرداد ولی سزارین هم نمیدونم چندم میشه

آخ دلم کبابه برات🤣🤣
منم تازه وارد ۹ ماهگی شدم فعععععک نکنم خیلیییییی زود بگذره😁🤣

تاریخ تولدش میشه ۵/۵/۴۰۵

عجب تاریخی😍😍۰۵/۰۵/۰۵

۷ خیلی خوب بود و خیلی زود گذشت😍

مثل همیم🥲

وااا ان شاالله واسه ما هم زود بگذره

Fek nkonmmm😂

خواهر به کون نه ماهگی سنگ بستن🫠🙊

سوال های مرتبط