من اولین بچم۱۷سالم بود باردار شدم همسرمم۲۳سالش بود
الانم ۲۰سالمه دومی رو باردارم😊
خیلی زود بود برام🥲
من 22سالم بود مامان شدم،همیشه میگم کاش دیرتر بچهدار شده بودیم تازه یه ماه بود رفته بودیم سرخونه زندگیمون باردارشدم جلوگیری نداشتیم فکرنمیکردیم به این زودی بگیره.اونموقع شوهرم میگفت زوده ولی الان خیلی خوشحاله که زود باباشده،ولی من همچنان نظرم اینه زود بود. واسه سنم نمیگما بعداز ازدواجم بنظرم لازمه حداقل یکسال باچالشای زندگی آشناشی زنوشوهر به هم خوبگیرن بعد بچه بیاد.
۱۵ سالگی ولی سقط شد
16 😂🤦🏻♀️
من شب تولد ۲۰ سالگیم اقدام کردم دیگه ۲۶ بهمن و الانم باردارم
پشیمون نیستم چون ۵ ساله که ازدواج کردم ولی به خاطر مدرسه و دانشگاه یکم تاخیر داشتم توی بچه داری
کلا بچه رو دوست دارم و خوشحالم که باردار هم شدم
الان ۳۰ سالمه و اولین بچم روزی که ازدواج کردیم گفتم ۳۰ سالگی بچه دار میشم
۲۰ اولین بچم ۲۴ دومین بچم🫠 البته تا دنیا بیاد ۲۵ میشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.