طبیعی بودم دوباره هم انتخابش میکنم
زایمان فقط اطلاعات میخواد که نترسی چه طبیعی چه سزارین وقتی معایب و مزایای هر کدومو بدونی انتخاب راحت میشه و هیچ کدوم برتری نداره
همون طبیعی . دوبار طبیعی آوردم راضیم
از اول اگه میدونستم معایب سزارین چیه همون طبیعی رو انتخاب میکردم البته من سربچه اولم درد طبیعی هم کشیدم اما سزارین شدم ولی اوردن بیش از دوبچه طبیعی خوبه
سزارین اجباری بودم و الان هم سزارینم. به انتخاب خودم نیست ولی راضی بودم
سزارین عالی بود
صددرصد سزارین طبیعی مردم من
در مورد این موضوع بهتره کسی که تجربه جفتش رو داره نظر بده.مثلا من جفت دخترام سزارین بودم هیچ تجربه ای در مورد طبیعی ندارم پس نمیتونم نظر درستی بدم.
سزارین
سزارین فقط و فقط
اولی طبیعی بودم دومی سزارین. برگردم عقب فقط سزارین میشم
طبیعی بهتره من ۲تازایمان داشتم هردوطبیعی بودن
هزار بار دیگه ام زایمان کنم سزارین
فقط سزارین انتخاب میکنم
طبیعی واژن رو داغون میکنه شل میکنه شاید به ظاهر ۲ الی ۳ بخیه بخوری و ورودی واژن شله شله ...حتی با اولین زایمان شکل و ظاهر واژن نابود میشه ...
قطعا سزارین
خیلیا میگن طبیعی خوبه و بعدش راحت میشی و.. من دخترداییم اصرارداشت فقط طبیعی زایمان کنه میگفت تا دوماه بعدش نشستن ،راه رفتن،ایستادن همممه چی عذاب بود،اینجابود مطمئن شدم سزارین واقعا بهتره،چون من فردای سزارینم کارای شخصی خودم و بچه رو میتونستم انجام بدم،3روز بعدشم دیگه کارای سبک خونه مثل آشپزی و ظرف شستن اینارو انجام میدادم
من طبیعی بودم خیلی سخت بود برام بنظرم سزارین بهتره
طبیعی
من باز سزارین تجربهی بینظیری بود
طبیعی
طبیعی بهتره اولش سخته با دردا ولی بعدش خوبه .
فقط سزارین
هنوز لایق مادر شدن نشدم اما اگر خدا بهم لطف کنه سزارین انشاءالله 🫠🌻
من از سزارینم راضی بودم بازم بگردم عقب سزارین میکنم
با اینکه تاحالا زایمان نکردم ولی اگه بچه دار شم سزارین میکنم فقط
هر دو
سزارین عالی بود برای من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.