۳ پاسخ

نه سایز ۲ بگیر قلقش دستت میاد

من فک میکردم خیلی خونریزیم زیاده چون نوار پر میشد
ایندفه کاپ گذاشتم هر ۵ ۶ ساعت بازم پر نمیشد کاپ

نه بعید میدونم،من هربار تا روز سوم با دوتا نوار بهداشتی باز نم میزنم کاپ عمرا بتونه جمع کنه اون حجمو

سوال های مرتبط