۶ پاسخ

برو دكتر!

عفونت قارچی داری عزیزم

با انبرنسا خودتو دود بده خیلی جوابه

زاج و عسل خیلی خوبه

دکتر برو حتما دمنوش پونه و کپسول لاکتواژ عالیه واژینالیه

باید ببری متخصص واست داروی داخلی بنویسه

سوال های مرتبط

مامان گوگول دختری مامان گوگول دختری ۱۲ ماهگی