۷ پاسخ

سودوکرم اصل

من کرم روغن کبدماهی آردن استفاده میکنم

من هرموقت پای بچم‌بسوزه فقط ان ان میزنم سریع ام‌خوب میشه

اره خبه

روغن جامد بزن

نه به هیچ وجه استفاده نکن مگه اینکه دکتر تشخیص داده باشه
کورتون خالصه بار دوم که بزنی پوست بچه رو میسوزونه و تغییر رنگ میده
هیچوقت استفاده نکن ازش
اگه سوختگی زیاد از پماد هیدرو کورتیزون استفاده کن

ریکاو بزن و روغن کنجد

سوال های مرتبط

مامان دخترم🩷و پسرم💙 مامان دخترم🩷و پسرم💙 ۳ سالگی