دخترا الان سونو شدم چ

تصویر
۴ پاسخ

بسلامتی عزیزم

خداروشکر ک هماتوم هستش بیشتر استراحت کن.انشاالله بسلامتی میگیری بغلت

یکی دختر یکی پسر هست؟

خوبه دوقلو هستن مبارکت باشع هماتوم داری ب مراقبت بیشتری نیاز داره ی نینی سر بالاعه ی نینی سر پایینه . هر دوشون حرکتاشون فک کنم حس کنی چون جفتت خلفیه هیچی دیگع فقط ب خاطر هماتومت خیلی رعایت کن

سوال های مرتبط

مامان قلب مادر مامان قلب مادر ۶ ماهگی
مامان نیاراو محمد مامان نیاراو محمد هفته سی‌ویکم بارداری
مامان لپه مامان لپه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پرنسا🎀🙈🫀 مامان پرنسا🎀🙈🫀 ۲ ماهگی