۵ پاسخ

طبیعیه بعد معاینه اون علایم
من فرقی نفهمیدم بین لگنی و تحریکی

معاینه تحریکی یکم بیشتر دستش می‌کنه داخل‌ رحم دوروز پیش برای من معاینه تحریکی کرد دیروز لکه بینی داشتم دل درد و کمر درد

میگن معاینه تحریکی درد داره

معاینه تحریوی با انگشت دهانه رحمتو تحریک میکنه
ک اصولا بعداش ب لکه بیینی میوفتی

بعد معاینه این علائم طبیعیه، حتی ممکنه بعد 24 ساعت ترشحات موکوسی و خونی ببینی و لکه بینی داشته باشی. نگران نشو
مطمئن باش تو این هفته معاینه لگنی نیست، معاینه تحریکی بود.
والا من تفاوتی توش ندیدم هردوش یه حس بود😂 😂

سوال های مرتبط