طبیعیه بعد معاینه اون علایم
من فرقی نفهمیدم بین لگنی و تحریکی
معاینه تحریکی یکم بیشتر دستش میکنه داخل رحم دوروز پیش برای من معاینه تحریکی کرد دیروز لکه بینی داشتم دل درد و کمر درد
میگن معاینه تحریکی درد داره
معاینه تحریوی با انگشت دهانه رحمتو تحریک میکنه
ک اصولا بعداش ب لکه بیینی میوفتی
بعد معاینه این علائم طبیعیه، حتی ممکنه بعد 24 ساعت ترشحات موکوسی و خونی ببینی و لکه بینی داشته باشی. نگران نشو
مطمئن باش تو این هفته معاینه لگنی نیست، معاینه تحریکی بود.
والا من تفاوتی توش ندیدم هردوش یه حس بود😂 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.