پاشو صبحونه ای چیزی بخور باز بخواب وگرنه خواب که بد نیست اما گرسنگی بچه هم اذیت میکنه
منم همینطورم دکترم گفت اشکالی نداره چون بچه داره از ذخیره تو استفاده میکنه برای همینه مادر کم خونی میگیره
https://rubika.ir/joing/BAHHIBCHG0OLPLCHTQNKRVKAGSVTTHYE
لینک گروه مادران باردار توی روبیکاس ، ممنون میشم مارو همراهی کنی 🥹♥️،
منم همینطور بودم دکتر گفت سعی کن صبح پاشی یه چیز بخور دوباره بخواب که افت فشار و قند نگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.