۴ پاسخ

پاشو صبحونه ای چیزی بخور باز بخواب وگرنه خواب که بد نیست اما گرسنگی بچه هم اذیت میکنه

منم همینطورم دکترم گفت اشکالی نداره چون بچه داره از ذخیره تو استفاده میکنه برای همینه مادر کم خونی میگیره

https://rubika.ir/joing/BAHHIBCHG0OLPLCHTQNKRVKAGSVTTHYE
لینک گروه مادران باردار توی روبیکاس ، ممنون میشم مارو همراهی کنی 🥹♥️،

منم همینطور بودم دکتر گفت سعی کن صبح پاشی یه چیز بخور دوباره بخواب که افت فشار و قند نگیری

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان نیلا مامان نیلا روزهای ابتدایی تولد