بچها کدومتون آمپول رگام زده چقد گرفتین؟؟؟

۹ پاسخ

فکر کنم ازاد اینجا گفتن ۳ تومن

سلام با بیمه تامین اجتماعی گرفتم ۳۵۰ تومن آزاد ۲۶۰۰

من هفته پیش گرفتم با بیمه تامین اجتماعی ۳۶۰ تومن
البته قبلش باید پرونده تشکیل بدی که بپرسی خودشون راهنماییت میکنن

من ۲۸ هفته زدم ۱/۶۰۰

من زدم چون بیمه داشتم امپول رو باید از داروخونه گرفت برا همون امپولم ۸۰۰هزار شد ولی بیمارستان برا زدن امپول هیچی نگرفت اگه بیمه هم نداشته باشیهم امپول ۲۵۰۰میشه

من اواسط ماه زدم
با بیمه تامین اجتماعی ۳۰۰ و خورده ای فک کنم شد

با بیمه تکمیلی رایگان

آزاد دونیم تومن گرفتیم با بیمه ۵۰۰ تومن اینا هست

برای چی بهت دادن؟

سوال های مرتبط

مامان باران خانم 😍 مامان باران خانم 😍 ۶ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان کله گردم مامان کله گردم ۸ ماهگی
مامان دختر‌ فسقلیم 🎀 مامان دختر‌ فسقلیم 🎀 ۱ ماهگی
مامان 🐳حامی🐋💙 مامان 🐳حامی🐋💙 ۷ ماهگی
مامان پسرکم🐭🩵 مامان پسرکم🐭🩵 هفته سی‌ودوم بارداری