فکر کنم ازاد اینجا گفتن ۳ تومن
سلام با بیمه تامین اجتماعی گرفتم ۳۵۰ تومن آزاد ۲۶۰۰
من هفته پیش گرفتم با بیمه تامین اجتماعی ۳۶۰ تومن
البته قبلش باید پرونده تشکیل بدی که بپرسی خودشون راهنماییت میکنن
من ۲۸ هفته زدم ۱/۶۰۰
من زدم چون بیمه داشتم امپول رو باید از داروخونه گرفت برا همون امپولم ۸۰۰هزار شد ولی بیمارستان برا زدن امپول هیچی نگرفت اگه بیمه هم نداشته باشیهم امپول ۲۵۰۰میشه
من اواسط ماه زدم
با بیمه تامین اجتماعی ۳۰۰ و خورده ای فک کنم شد
با بیمه تکمیلی رایگان
آزاد دونیم تومن گرفتیم با بیمه ۵۰۰ تومن اینا هست
برای چی بهت دادن؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.