کی آمپول رگام زده

۶ پاسخ

من ۸ هفته لکه بینی داشتم دکتر برام تجویز کرد زدم و گفت هفته ۲۸ هم باید بزنم

من ۲۸هفته زدم

آمپول رگام برای کسای هست که گروه خون خانم از آقا قوی تر مثلا الان من خودم o-هستم همسرم B+من باید امپول رگام بزنم

من باید بزنم بزودی
فک کنم یکی دو هفته دیگه

من نزدم چی هست

کیا باید بزنن؟

سوال های مرتبط

مامان دختر‌ فسقلیم 🎀 مامان دختر‌ فسقلیم 🎀 ۱ ماهگی
مامان 🐳حامی🐋💙 مامان 🐳حامی🐋💙 ۷ ماهگی
مامان نور💞 مامان نور💞 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دنیز مامان دنیز روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرکم🐭🩵 مامان پسرکم🐭🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🫀آقـاشـاهـان🐣 مامان 🫀آقـاشـاهـان🐣 ۱۰ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ونهم بارداری